2012. szeptember 11., kedd

A következő részek tartalmából

Halihó. Ha a tér-idő kontinuum bármelyik pontján olvasod ezt a blogot és nem csak a Google tréfált meg, amikor aranyos kiscicákról kerestél ruhátlan képeket, akkor feltételezem, hogy szereted az angol humort. Vagy a sorozatokat. Netán mindkettőt. Ha ez így van, örömmel jelentem, hogy van bennünk valami közös. Sőt, én még a teát is szeretem. Tölthetek neked is?

Ha már ilyen jól összeismerkedtünk, felmerülhet a kérdés, hogy mégis miért indítottam ezt a blogot? Épp nem volt semmi a tévében? Remek kérdéseket teszel fel, látom, hogy jól kijövünk majd egymással. De, épp volt valami a tévében és pontosan ezért született ez a blog: rettentően - és valószínűleg egészségtelen mértékben - szeretem a brit televíziót és rádiót, és minél több műsort ismerek meg, annál hosszabbra nő a várólistám. (Ez már-már Doctor Who-i léptékű probléma, nem gondolod?) A szívemhez legközelebb a comedy áll, minden formában, ízben és mintában, és mivel a barátaimat eleget fárasztottam már a brit tévé- és rádióműsorok által gerjesztett gondolataimmal és féktelen rajongásommal, úgy ítéltem meg, ideje rázúdítanom magam a világra.

A Tea és TV blogban tehát brit comedy műsorokról olvashatsz majd (és egyszer azt is megbeszéljük, miért nem használok magyar kifejezést a comedy helyett), magamat ismerve elképesztő rendszertelenséggel, időnként lángoló lelkesedéssel, de mindenképpen arcátlan szubjektivitással. Ha friss hírekre vágysz, ajánlom a mindig naprakész sorozatjunkie-t - itt mi nem brékingelünk, inkább elmélkedünk, nevetgélünk, újranézünk meg hasonlók.

És miért comedy? Ezt kedvenc angol komikusom, John Finnemore egyik rádiószkeccsével illusztrálnám.



Nos, meggyőzött a pilot? Ha igen, találkozunk a következő részben. 

Ui. Netán összefutottunk már valahol? Meglehet. (x)

8 megjegyzés:

  1. Éljen! Jó indítás, legalábbis erről árulkodik, hogy már az első mondataidon felnevettem :D Elő azzal a BBC-tömjénezéssel!

    VálaszTörlés
  2. 1.) Há-há! Köszönöm! 2.) Igenis! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Én kb. a bevásárlólistádat is elolvasnám, úgyhogy örülök, hogy írsz valahol:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan tetszene, szinte csak könyvek vannak rajta. :o)

      Törlés
  4. Jaj, úúgy örülök Neked! @Lobo leírta az én gondolatomat is ezzel kapcsolatban, szóval ehhez még csak annyit fűznék hozzá, hogy juhúúú! Alig várom a következő bejegyzésedet! :-))

    VálaszTörlés
  5. (és közben most látom, hogy bizony eszméletlenül lemaradtam, mert vannak már további bejegyzéseid, szóval most rohanok is, hogy euforikus boldogsággal belevethessem magam :-) )

    VálaszTörlés